Departamente

departamente-firma4-300x225 (1)

PR (Relaţii Publice)

 

     Departamentul de PR este responsabil de comunicarea cu mediul extern. Reţele sociale, blog, site, grupuri de Yahoo, contul de Youtube sunt doar câteva dintre căile prin care membrii acestei celule comunică cu exteriorul şi au grijă de imaginea asociaţiei.Va fi în atribuţia ta să concepi anunţuri sau comunicate de presă pentru diversele evenimente pe care le organizăm sau la care suntem parteneri, precum şi de a monitoriza permanent activitatea de pe reţelele sociale şi de a participa la discuţiile iniţiate de către public. Vei trimite invitaţii către sponsori, colaboratori, parteneri media şi alumni la evenimentele şi proiectele asociaţiei. Veţi avea ocazia să aflaţi cum realizaţi parteneriate cu celelalte organizaţii studenţeşti şi parteneriate media, precum şi să monitorizaţi şi evaluaţi activitatea acestora. Oamenii de la PR&Marketing sunt activi, dinamici şi mereu la curent cu tot ce se petrece în organizaţie!

 

HR (Resurse Umane)

 

     Dacă alegi departamentul de HR, printre responsabilităţile tale va fi să construieşti şi să menţii cultura organizaţională, să monitorizezi imaginea internă a asociaţiei pentru a te asigura că toate departamentele comunică eficient, iar dacă apar probleme în cadrul acestora tu trebuie să fii acolo pentru a-ţi ajuta colegii. Tu trebuie să monitorizezi activitatea celorlalţi membri, să observi evoluţia acestora, să încurajezi oferirea de feedback şi să-i motivezi tot timpul. Pentru a realiza aceste lucruri, te vom învăţa cum să vorbeşti cu un grup de oameni dintr-un departament, cum să-i motivezi şi cum îi ajuţi să-şi descopere potenţialul prin diferite metode, teste sau jocuri care să ducă la o mai bună cunoaştere a membrilor şi să le stârnească interesul. Tot tu vei fi responsabil cu partea fun a asociaţiei DaAfaceri, vei organiza teambuilding-uri, petreceri aniversare, de Crăciun şi ieşiri informale, iar după ce mai capeţi puţină experienţă, vei avea posibilitatea să organizezi sau să ţii chiar tu training-uri. Te poţi implica din procesul de recrutare precum şi în proiectele ce se vor desfăşura pe parcursul întregului an. Vei avea posibilitatea să intri în contact cu alumnii şi să menţii legătura cu aceştia, pentru că ei ne reprezintă şi deţin cunoştinţe valoroase pe care ni le-au transmis de la an la an. Te aşteptam cu drag să faci parte din departamentul de HR DaAfaceri!

 

Creație

 

    Membrii departamentului de Creaţie trebuie să menţină o colaborare strânsă cu departamentul de PR (Relaţii Publice) şi să îşi coordoneze activităţile. Veţi fi responsabili cu partea vizuală a proiectelor desfăşurate pe parcursul întregului an, realizând design-ul grafic al materialelor de promovare (afişe, flyere, bannere). Ai posibilitatea să înveţi programe de design grafic şi să participi la training-uri adaptate nevoilor tale. Voi veţi fi partea creativă a asociaţiei DaAfaceri, unde vă veţi putea lăsa imaginaţia liberă, fără teamă că veţi face greşeli. Vei învăţa să-ţi pui în practică ideile pe care le ai fără frica de a fi respins, într-un mediu în care vei putea să gândeşti singur propriul eveniment, să vii cu idei care îţi sunt luate în considerare şi care sunt aplicate, faţă de un loc de muncă în care doar ţi se spune ce să faci.

“Poţi să aplici ceea ce gândeşti.”

Vânzări

 

     Vei învăţa cum să contactezi un sponsor, cum să-l abordezi pentru a obţine o sponsorizare, iar apoi să menţii relaţia cu acesta. Astfel îţi vei înfrunta frica de a vorbi cu oamenii necunoscuţi care se afla pe un nivel ierarhic mai înalt şi vei dobândi cunoştinţele necesare pentru a putea trimite mail-uri oricărei companii. Vei înţelege business-ul şi nevoile celui din faţa ta, astfel încât să îi poţi propune soluţii eficiente pentru că mai apoi să ajuţi asociaţia să se dezvolte. Obţinerea şi închirierea locaţiilor unde se vor desfăşura diverse evenimente pe care asociaţia noastră le va organiza va fi o altă atribuţie pe care va trebui să o îndeplineşti. Negocierea va deveni unul din punctele tale forte pentru a stabili un parteneriat câştigător de ambele părţi. Asigurarea suportului material al activităţii şi a necesarului logistic pentru proiecte va fi o altă sarcină ce îţi va reveni.

 

IM (Relatii internationale)

 

     Odată cu aderarea la JADE, în DaAfaceri a fost creată o nouă celulă. Membrii acesteia gestionează relaţia cu membrii JE-urilor din Federaţie, dar şi cu JE-urile din celelalte ţări prin platforma de knowledge exchange JE.NET şi prin participarea la JADE Meetings precum şi la şedinţele cu membrii JADE România. Vei stabili relaţii cu potenţialii parteneri internaţionali – care au o colaborare cu reţeaua JADE şi încearcă să atragă parteneri noi pentru realizarea proiectelor internaţionale. Vei învăţa să pregăteşti rapoartele de update pentru JADE România şi să răspunzi solicitărilor federaţiei.

 

Cercetări de Marketing

 

     Activând în cadrul acestui departament vei învăţa cum se realizează o cercetare cantitativă şi calitativă de marketing, de la crearea unui chestionar, a unui ghid de discuţie, până la selecţia de eşantion şi prelucrarea datelor statistice şi întocmirea de rapoarte. Vei fi capabil să interpretezi rezultatele chestionarelor pentru a vedea cum pot acestea să ne ajute în activităţile asociaţiei. Realizarea sondajelor de opinie pentru a cunoaşte mai bine societatea şi mediul înconjurător, pentru a descoperi nevoile lor şi pentru a satisface cât mai bine cerinţele acestora vă intra tot în atribuţiile tale, convingând oamenii ca părerea lor contează, iar completarea atentă a acestuia poate duce totodată la satisfacerea mai bună a nevoilor lor.

 

Lasa un comentariu