Brands,Blogs&Cookies

CE * CUM * CÂND

 

Brands,Blogs&Cookies este unul dintre cele mai delicioase proiecte din mapa Asociației DaAfaceri. Ideea unui astfel de eveniment, care să analizeze la microscop cum lucrează domeniile de advertising, comunicare si PR a apărut în anul 2008. Conceput sub forma unei serii de conferințe, Brands,Blogs&Cookies îi intrigă pe tinerii pasionați de publicitate spre teme precum: creativitate, online advertising, brand personal, strategii de comunicare, viziunea, originalitatea și standardizarea pieței publicitare din România. Conferințele sunt dedicate studenților de la diferite facultăți cu profil economic și filologic, fiindu-le prezentați oameni consacrați din domeniul publicității, al PR-ului și al comunicării. Brands,Blogs&Cookies numără 3 ediții, fiecare abordând teme inovatoare și de interes pentru participanți, precum lumea advertisingului, comunicarea în radio și dezvoltarea brandului personal.

Brands,Blogs&Cookies este evenimentul marca DaAfaceri care dorește să contribuie la dezvoltarea cunoștințelor din advertising, PR și comunicare. Acesta îi ajută pe tineri să își creeze o identitate în mediul online, social şi de afaceri.

Fiecare eveniment Brands,Blogs&Cookies este promovat pe pagina de blog a  acestuia brandsblogscookies.wordpress.com

 

EDIŢII ANTERIOARE

 

EDIŢIA III – Ediția a 3-a, care s-a desfășurat în decembrie 2010, a fost dedicată Branding-ului Personal și a avut ca scop educarea studenţilor în construirea unui brand personal după toate regulile, prezentând atât etapele şi instrumentele acestui proces, cât şi beneficiile obţinute.

Prima zi de conferințe ne-a adus în față speakeri precum Mihail Mușat, Adrian Ciubotaru și Bogdan Theodor Olteanu pentru a ne povesti ”How they did it”! Următoarea zi s-au abordat subiectele Social Media for the win-Bogdana Butnar, Blog your way to the top-Adrian Soare, Be your own PR-Sorin Tudor, iar ziua a 3a denumită ”How you can do it” a subliniat temele Create the image you want to sell-Mihaela Berciu și Make the Brand your CV-Mihaela Feodorof.

Anul acesta a adus în cadrul proiectului un concurs: Rețeta blogului meu, premiile oferite de către Blogway constituind în 4 domenii[.ro] cu hosting timp de un an.

De asemenea, evenimentul a fost însoțit de un gustos proiect special reprezentat de  împarțirea de brioșe studenților din ASE și SNSPA.

 

EDIŢIA II – A doua ediție Brands,Blogs&Cookies a adus în prim-planul iubitorilor de advertising un personaj numit Prajiturel. Acesta este cel care a facut teasing în mediul online, urmând, mai apoi, să anunțe evenimentul la care va participa. Astfel, s-au ascultat cu placere rețetele de succes ale urmatorilor speakeri: Adrian Preda (Leo Burnett), Mirela Angelescu (GMP), Valentin Suciu (Odyssey), Tereza Valcan (Cosmote), Virgil Munteanu (First One Communication), Mihaela Nicola (The Group), Radu Ionescu (Kinecto), Claudiu Gamulescu (Underclick) și Dragos Novac (Metropotam). Aceștia au abordat teme precum: Baking Brands, Crisis Fill-In, Blog Biscuits.

 

EDIŢIA I - La prima ediție  realizatorii proiectului au decis să dedice cele trei conferințe radioului și comunicării în radio. Temele abordate au fost: De unde se începe o campanie? Cum duci ideea mai departe? On sau off? (cu referire la mediul online sau offline),  PR și viața personală și Publicitatea face-media răspândește.

 

Lasa un comentariu