Business Intro 1-4

Business Intro, editia I (27 octombrie – 10 noiembrie 2003) s-a desfășurat sub forma a 7 seminarii pe tema oportunității demarării propriei afaceri.

 

Agenda Biz-In

Sem. 1: “Chiar POȚI !”

Conținut: Adaptarea ideii la piață, evaluarea potențialului unei afaceri, elaborarea unui plan de afaceri. Cum se înființează o firmă.

Ținut de: Dl. Remus Nica, reprezentant CDE

Data: 27 octombrie

 

Sem. 2: “Primii pași… ”

Conținut: Elemente cheie ale managementului de proiect

Ținut de: Dl. Ninel Luca, trainer pe management de proiect

Data: 29 octombrie

 

Sem.3: “Obstacole care trebuie depașite”

Conținut: Definirea barierelor fiscale și financiare. Posibilități de depășire a acestora.

Ținut de: Dl. Paul Diaconu, Conferențiar Universitar, Președinte și consultant pe probleme contabile al firmei Times Consulting

Data: 31 octombrie

 

Sem.4: “Marketing la început de drum”

Conținut: Importanța analizei și cercetării de piață și formarea imaginii în primii ani de viață ai firmei.

Ținut de: Dl. Daniel Enescu, Daedalus Consulting

Data: 3 noiembrie

 

Sem.5: “Franciza între oportunitate și constrângere”

Conținut: Ce este și ce implică o afacere în franciză? Exemple concrete de francizat și francizor.

Ținut de: Dl. Razvan Blid, CHR Consulting

Data: 5 noiembrie

 

Sem.6: “E de ajuns o idee?”

Conținut: Autocunoaștere și cunoașterea celorlalți – informații de domeniul resurselor umane, necesare coordonarii unei echipe.

Ținut de: Dna Gabriela Ionescu, Minardo Consulting

Data: 6/8 noiembrie

 

Sem.7: “Atitudinea antreprenorială”

Conținut: Care este atitudinea optimă pentru un întreprinzător?

Ținut de: Reprezentant al companiei Orange, Brand Manager, din partea JCI

Data: 10 noiembrie

 

 

Business Intro ediția a-II-a(23martie-6aprilie 2004):

Asociația Studențească DaAfaceri a lansat în 23 martie 2004 programul “Electronic Business Intro”, care își propunea să ofere studenților și proaspeților absolvenți informații despre antreprenoriatul în afaceri electronice din România.

Programul a constat în:

  • conferința de deschidere, care a avut loc în 23 martie
  • o serie de cinci seminarii intitulate “Electronic Biz-In”, desfășurate în perioada 31 martie-6 aprilie, având următoarele teme:

-”Electronic Banking, E-guvernare”,

- “Web-Design”,

- “Producție Software și Consultanță IT”,

- “Afaceri Online”

- “E-commerce, E-marketing”.

 

 

Business Intro, ediția a III-a(dec 2005):

Prin ediția a-III-a a proiectului, DaAfaceri și-a propus să le demonstreze tinerilor că nimeni nu s-a născut businessman, dar totul se învață. Iar o adevarată lecție în afaceri nu poate fi predată decât de cei mai buni.
Conferința s-a desfășurat sub auspiciile motto-ului: „Ei au reușit. Acum învață să reușești și tu.“, cu următorii invitați:

  • Varujan Vosganian – Președintele Comisiei de Buget-Finanțe din Senatul României
  • Radu Georgescu  – Președintele grupului GECAD
  • Mugur Stet – purtător de cuvânt al BNR
  • George Haber – antreprenor român în SUA

 

Conferința a fost urmată de o serie de cinci seminarii, unde 30 de tineri cu spirit antreprenor, selectați în urma completării unor chestionare, au fost îndrumați de specialiști în domeniul, spre cum să realizeze un plan de afaceri de succes, cum să își aprecieze ideile care pot să le aducă profit și cum să reușească într-un mediu de afaceri de multe ori ostil.

 

 

Business Intro, ediția a IV- a(23-28 aprilie 2007):

 

Scopul proiectului a fost prezentarea unor noțiuni generale atât despre conceptul de antreprenoriat, ca viziune de ansamblu, cât și a unor abilități necesare fiecărui tânăr ce compune pentru prima dată un plan de afaceri.

Evenimentul a fost structurat în 2 parți:

  • prima parte: conferința  (23 aprilie), susținută de
    • Dan Ifrim – Director General Executiv Adjunct la Camera de Comerț și Industrie București,
    • Anda Racșa – Manager General la ABC Training Consulting,
    • Mike Costache – Country Manager Rockstar Energy Drink
    • Dragoș Novac – Metropotam.ro.
  • partea a II-a a fost dedicată seminariilor care au urmărit însușirea principalelor cunoștințe cu privire la pornirea și susținerea unei afaceri profitabile.

In cadrul seriei de Seminarii Business Intro, programul a inclus:

  • O viziune generală”

Analiza mediului de afaceri din România;

Mecanisme de dezvoltare a unui model de afaceri;

(Daniel Dediu – Consultant de afaceri)

  • “Marketing, Self Branding și Competitivitate durabilă”;

Strategii de marketing pentru promovarea produsului propriei afaceri
(Radu Ionescu – Kinecto)
Surclasarea concurenței și obținerea competitivității pe termen lung
(Alin Posteuca – Kaizen Consulting)

  • “Interacțiuni cu mediul”;

Public relations – exterior
Constantin Turmac – Compass Consulting
Human resources – interior

(Cristia Maksutovici – AxA Consulting)

  • “Planul de afaceri”;

Elaborarea unui plan de afaceri de succes
Previziuni financiare și fiscalitate
(Lilian Iordache – Pricewaterhouse Coopers)

  • “Analiza planului de afaceri din perspectiva unui potențial finanțator”

Mihai Andrei – Biz Angels
Alexandru Popovici – Analist de credite

 

Lasa un comentariu