Event Academy

CE * CUM * CÂND

 

Event Academy- Şcoala Organizatorilor de Evenimente ia naştere în cadrul Organizaţiei Studenţeşti DaAfaceri în anul 2008. Proiectul, gândit sub formă de workshopuri, este dedicat pasionaţilor de project management.

Studenţi şi masteranzi de la diferite facultăţi cu profil economic şi filologic sunt puși în fața etapelor organizării unui eveniment.  Workshopurile au fost, întotdeauna, urmate de un concurs pentru participanţi, unde aceştia au de rezolvat un brief pe baza informaţiilor acumulate. Ingeniozitatea şi priceperea au fost de fiecare dată premiate .

Event Academy – Școala Organizatorilor de Evenimente este un proiect cu tradiţie marca DAfi. Proiectul  a fost creat cu scopul de a aduce împreună tineri având aceleaşi interese în ceea ce priveşte organizarea de evenimente şi de a crea o comunitate. Pentru a lua parte la workshopurile Şcolii Organizatorilor de Evenimente, participanţii trebuie să completeze un formular de înscriere online, în urma căruia vor fi selectaţi.

Proiectul se bucură de exclusivitate în rândul organizaţiilor studenţeşti  şi tinde să capete tot mai multă notorietate. Din dorinţa de a aduce ceva nou şi util în rândul proiectelor studenţeşti,  s-a preferat un număr restrâns de participanţi  pentru a se realiza într-un mod cât mai eficient transferul de know how.

 

EDIȚII ANTERIOARE

 

2013  Ediția cu numărul 6 a proiectului a gravitat în jurul conceptului de “Growing an event”.

Printre speakerii prezenți la eveniment se înumără:

 

2012   Ediţia cu numărul 5 a fost alcătuita din 4 workshopuri:

Workshop I : Idei de succes. De la brainstorming la eveniment.

Workshop II : Planificare beton. Logistica de elită.

Workshop III : Promovare de succes. Relația cu sponsorii și partenerii media.

Workshop IV : Muncă și distracție la un eveniment.

 

2011  Tematica ediţiei a patra a Şcolii Organizatorilor de Evenimente a fost “Târguri & Festivaluri”.

Agenda evenimentului:

 

2010 - Conceptul ediției cu numărul trei a fost “Evenimentele nu se organizează pe Facebook. Învață să le organizezi pe bune” și a avut următorul program:

  • Concerte  – interpretat de Emag!c
  • Evenimente de Marketing – prezintă FunkyBusiness
  • Briefing & debriefing day
  • Târguri – afişat de Catalyst
  • Evenimente Culturale  – în rolul principal EstenEst

 

2009 - Ediția a doua s-a bucurat de un  număr de 24 de participanţi,  doi dintre aceştia fiind din provincie. La această ediţie, sub tematici precum “Cum ne distrăm la concerte”, “Cum vindem produsele”, “Cum se fac afacerile”, “Cum umplem Romexpo” şi “Cum organizăm cultura”, participanţii au învăţat despre cum arată organizarea de concerte, târguri, competiţii sportive şi marketing.

 

2008 - La prima ediție EventAcademy – Școala Organizatorilor de Evenimente ne-am bucurat de speakeri care ne-au prezentat teme precum:

  • De la brainstorming la eveniment – Anca Leonte de la Qualians
  • Planificarea “micilor” detalii – Mihai Cima de la Catalyst
  • Extemporal la promovare – Dragoş Chiscoci de la Emag!c Entertainment
  • The Big Day – Diana Graepel de la Funky  Business

 

2 Raspunsuri la “Event Academy”

  1. Andreea Dogaru a spus...

    Proiectul event acadameny se organizeaza doar o data pe an?

    Multumesc, zi frumoasa

  2. daafaceri a spus...

    Buna Andreea. Toate proiectele noastre, inclusiv Event Academy, se organizeaza o data pe an. Urmatoarea editie va fi in 2014.

Lasa un comentariu