MarkeTHINK

CE * CUM * CÂND

 

Lansat în 2006, MarkeTHINK este un proiect din portofoliul DaAfaceri ce îşi propune o abordare neconvenţională dar practică a marketingului, analizând noile trend-uri din mediul internaţional al afacerilor dar şi gradul de implicarea a lor pe piaţa românească de consum. La baza acestui proiect se situează dorinţa tinerilor de a înţelege şi apoi aplica  conceptele cu care operează industria de Marketing&Comunicare la un nivel superior celui teoretic promovat în mediul academic.

Publicul ţintă al MarkeTHINK este format din studenţi şi masteranzi ai facultăţilor cu profil economic sau de comunicare pasionaţi de marketing. Creativitatea însoţită de o viziune realistică şi practică , dedicarea şi determinarea sunt trăsături apreciate în rândul participanţilor.

 

EDIȚII ANTERIOARE

 

De-a lungul celor trei ediţii precedente în cadrul conferinţelor şi workshop-urilor MarkeTHINK au fost abordate subiecte precum: Neuromarketing, Guerilla Marketing sau Marketing Direct. Pentru o expunere cuprinzătoare a acestor concept  însoţită de sfaturi relevante pentru participanţi am apelat la ajutorul unor specialişti din domeniile  respective dintre care îi putem aminti pe Ramona Pătrăşcanu, Andrei Georgescu, Ciprian Gavriliu, Alexandru Israil, Vlad Stan şi Adrian Soare.

 

Lasa un comentariu