Dacă după lungi momente de gândire și nenumărate discuții cu familia și cei apropiați ai reușit să te hotărăști că vrei să-ți începi o afacere în domeniul HoReCa, dar nu știi de unde să începi, atunci articolul de față este pentru tine! Fie că nu știi absolut nimic despre acest sector, fie că vrei să-ți completezi noțiunile deja acumulate, citește-l în continuare, deoarece, cu siguranță, vei reuși să regăsești ceva util pentru a porni în drumul tău către o afacere prosperă!

Iată ce să iei în calcul atunci când îți deschizi o afacere în sectorul HoReCa

  1.     Poziționare

Dacă vrei să ajungi să deții un hotel și plănuiești să faci ceva profi, la scară mai largă, un prim aspect important pe care să-l ai în vedere este poziționarea lui. Ține cont de faptul că pentru a avea o afacere prosperă, este necesar ca hotelul tău să se regăsească într-o zonă turistică unde vin multe persoane, chiar dacă poate fi mai scump în momentul achiziționării sau construirii acestuia. În felul acesta, îți vei recupera banii, în timp, și te vei putea bucura de noi clienți pe tot parcursul perioadei estivale, și nu numai!

  1.     Staff

De asemenea, un alt aspect care va dicta succesul afacerii tale este staff-ul pe care îl vei angaja. Acesta va avea contact direct cu clienții în permanență și va fi responsabil cu asigurarea celor mai bune servicii pentru aceștia, ceea ce îi va determina să revină la tine cu drag. Fii atent la interviuri și încearcă să selectezi cu atenție oamenii ce te vor ajuta să ai o afacere prosperă și cu care poți avea o colaborare eficientă și benefică pentru ambele părți. Discută direct cu ei și spune-le clar de la început ce așteptări ai, dar și ce le poți tu oferi, pentru o comunicare cât mai bună.

  1.     Strategie de promovare

Nu în ultimul rând, dacă vrei să pășești așa cum trebuie în domeniul HoReCa, ai nevoie de o strategie de promovare eficientă, gândită alături de un expert în domeniu, care te poate ajuta să targetezi mai bine publicul țintă, să-ți creezi o imagine de brand, dar și să ai o prezență în mediul online, dar și offline, care să te ajute să ajungi la potențialii clienți și să li te adresezi „pe limba lor”. Pe lângă asta, ai nevoie și de motive întemeiate pentru a te promova, ceea ce înseamnă că trebuie să oferi servicii calitative și facilități celor ce pășesc pragul hotelului. Spre exemplu, pentru un confort sporit în timpul somnului, ai putea să apelezi la lenjeria de pat pentru hotel de pe Horecatex.ro, confecționată din materiale superioare.

Prin urmare, ca să fii sigur că o să ai parte de succes în afacerea ta, încearcă să ai în vedere sfaturile regăsit mai sus, iar rezultatele nu vor întârzia să apară! Ia lucrurile treptat, cercetează piața, consultă-te cu specialiști din domeniu, dacă simți că e cazul, și nu ai cum să dai greș! Pe măsură ce începi să acumulezi clienți, încearcă să-i fidelizezi, oferindu-le servicii de calitate, deoarece este o metodă mult mai ieftină decât să atragi alții noi.

 

Sursă foto: Unsplash.com

Categorized in: