Poză de Scott Graham pe Unsplash.com
Să deschizi o afacere nouă este un demers plin de provocări şi de riscuri, care necesită resurse generoase, nu doar din punct de vedere material. Astfel, nu este deloc o surpriză faptul că, de foarte multe ori, fondatorii se confruntă cu nevoia de capital în plus. Cu toate acestea, atunci când vorbim despre firme noi, există anumite situaţii care cer în mod expres să apelezi la soluţia creditării.
Momentele în care o afacere nouă are nevoie de un credit
Atunci când deschizi o afacere, iei în calcul că anumite lucruri nu vor merge conform planului, sau că planul tău se va schimba pe parcurs. Iar în contexte economice precum cel actual, prezenţa unei plase de siguranţă în faţa unor astfel de momente este imperios necesară pentru a asigura continuitatea afacerii tale. Cu toate acestea, nu orice inconvenient pe care îl întâmpină o afacere la început de drum este un motiv pentru a face un credit. Iată care sunt cele mai frecvente momente în care o firmă nou înfiinţată are nevoie de un credit.
Finanţarea pentru lansarea afacerii
Aşa cum menţionam anterior, înfiinţarea unei afaceri este un proces care cere să ai la dispoziţie o gamă variată de resurse, inclusiv financiare. Iar una din cele mai frecvente situaţii în care o firmă nouă are nevoie de un credit este faza de lansare pe piaţă a afacerii. Costurile pot include chiria spaţiului de lucru, achiziţionarea de echipament de lucru, costurile de marketing, investiţiile în tehnologie şi stocurile de marfă. Ca atare, capitalul propriu se poate dovedi insuficient, iar un credit să reprezinte cea mai eficientă soluţie pentru a te asigura că afacerea ta se lansează şi intră în activitate în timp util.
Investiţiile în promovare
O afacere nouă trebuie, în primul rând, să se facă cunoscută în piaţă. Acest lucru implică un buget de marketing şi publicitate care va depăşi suma alocată iniţial, campaniile eficiente de publicitate fiind costisitoare. Astfel, creditele pentru firme noi reprezintă o modalitate de a asigura un buget realist de marketing, astfel încât să ai certitudinea că vei avea o campanie publicitară eficientă, care să aducă mai mulţi oameni din publicul tău ţintă către afacerea ta, şi implicit o creştere a veniturilor aduse de aceasta. Astfel, un credit devine o investiţie, nu o obligaţie.
Acoperirea cheltuielilor operaţionale
O problemă comună a afacerilor la început de drum o reprezintă gestionarea fluxurilor de numerar. Dacă aceasta este şi problema afacerii tale, un credit te poate ajuta să acoperi cheltuieli precum chiria spaţiului, salariile angajaţilor, mentenanţa aparaturii, dovedindu-se o plasă de siguranţă vitală mai ales în primele luni de activitate.
Dezvoltarea de noi produse şi servicii
Pentru a rămâne pe piaţă cât mai mult timp, o afacere nouă trebuie să dezvolte în permanenţă produse şi servicii noi, care să o menţină relevantă în piaţă. Acest proces cere însă resurse pe care afacerea ta s-ar putea să nu le aibă doar din veniturile proprii, iar un credit devine o mână de ajutor în plus atunci când vorbim despre costurile asociate dezvoltării de produse şi servicii, cum ar fi costurile de formare a angajaţilor sau cele de cercetare.
Să ştii când este momentul potrivit pentru accesarea unui credit, ca firmă nouă, poate fi vital pentru evoluţia şi succesul tău pe termen lung, acesta fiind un ajutor binevenit în diferitele etape ale dezvoltării unei afaceri. Pentru a te asigura că alegi cel mai potrivit credit pentru nevoile afacerii tale alege o instituţie financiară acreditată, cu vechime, care oferă transparenţă, şi nu te sfii să apelezi la un consultant financiar specializat, pentru a te asigura că afacerea ta are parte de cel mai lin start.
Comments